TIVA

Unikalna typografia stawiająca na minimalizm.

Nieodłączną częścią projektu jest logo, spójne stylistycznie z koncepcją. Kluczowa dla marki jest jej nazwa, logo i slogan – to one występują w każdym komunikacie reklamowym i tym samym najmocniej zapadają w pamięć klientom. Istotne są także wzory wyglądu, strony internetowe czy system identyfikacji wizualnej. Wszystkie te elementy powinny być ze sobą spójne i tworzyć taki przekaz marketingowy, który w odbiorze klientów nie ulegnie rozmyciu. W połączeniu z diagnostyką rynku, otoczenia, klientów i innych obszarów, mających kluczowe znaczenie dla firmy powstaje strategia marki. Ma ona tak przekazać misję marki, aby była zrozumiana przez potencjalnego klienta i podkreślała unikatowość danej marki.

Łatwy montaż oraz serwisowanie

Obudowa wykonana ze stali, malowanej proszkowo grafitową farbą strukturalną. Duży nacisk położony na detale i wykończenie. Specjalnie zaprojektowane połączenia ukrywają wszelkie śruby.

Przemyślany sposób montażu i optymalizacji produkcji.

Projekt został bardzo szczegółowy udokumentowany, ponieważ jest to najważniejszy sposób kontaktu z wykonawcą. Czytelne rysunki technicznie znacząco przyśpieszają proces prototypowania i produkcji. Doświadczenie przy współpracy z wieloma wykonawcami pozwala na konsekwencję we wdrażaniu a unikatowe rozwiązania nadają niepowtarzalny wygląd i charakter nowym produktom.

Copyright © 2017 ProForms. Created by Piotr Mazurczyk.
Powered by WordPress.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!